Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Thursday, 14 August 2014

Napkin & Hujan

Assalammualaikum,
 
Cerita semalam.
 
Sampai je rumah pengasuh. Hujan lebat.
Lupa pulak nak bawak payung. Amik napkin..ikat kat kepala zaeem..
elok molek je terletak..
selalu kalau letak apa-apa atas kepala..laju je tangannya tarik..
 
Tiba bawah  (rumah pengasuh zaeem kat tingkat 6) tup tup..incik dear dah tunggu dengan payung.
 
Tak sempat masuk rumah, budak 2 orang ni sakan selfie.
 
see..


 
 
love both of you.
muahhhh!
 


Friday, 8 August 2014

Kisah Steriliser: Blue or Lilac?

Assalammualaikum,

Hari ni tangan gatal nak cari steriliser. Masa terluang hari jumaat ni aku sibuk survey steriliser Autumz. Nak beli Avent dengan Tommee Tippee mahal sangat. Rasa macam membazir la pulak. Function sama je.

Dah masuk anak kedua baru sibuk nak beli steriliser bagai. Masa zaeem aku buat manual je. Anak baru sorang dah guna sampai 4 botol. Kalau dah dua orang nanti? Memang malas tak larat la..

Before ni aku survey Autumz punya steriliser ada satu warna je. Hari ni baru perasan dah ada warna Lilac. OMG santek bangat tuuuu!

Aku suka bentuk streriliser yang warna biru. Warna pulak aku macam minat yang Lilac. Macam mana ni?

Arggghhh Help me!

 

Biru ke Lilac
Biru ke Lilac..
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
Biru ke Lilac?
 

Tuesday, 5 August 2014