Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Monday, 22 October 2012

Berat




sekarang selera makan semakin berganda. bukan double..tapi triple. 
kene kawal sebab aku memang takut gemuuuk.
ok. berat before ni (masa awal preggy) 43kg.. 
terima kasih kat Hari Raya sebab
naikkan berat aku jadi 45.8kg.
laa ni.. tanya la berat aku berapa.. nak menangis bile dapat tau. 
shud be sebulan naik 2 kilo tapi aku terlebih la plak. tup-tup timbang...naah ! 52kg ko. misi dok siap suruh aku turun dari tempat timbang n betulkan penimbang tu. 

sejurus lepas tu.. rilex je cik misi tu suruh aku datang 2 minggu lagi untuk minum air gula. Hampeh. aku ingat tak la aku kene minum mende tu kalau takde salasilah keturunan yang ada kencing manis. cisss..!

kene minum tu banyak ke?
air gula yang macam mana?
serius tak suke minum benda yang manis2.. tetiba nak kene minum air gula  la pulakkk..


azabbb..azaabbb..











No comments:

Post a Comment