Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Friday, 8 July 2011

Kecoh!

Kat mana-mana..merata-rata tempat..orang akan cerite pasal perhimpunan bersih ni..Arrrghh! Tension...Apsal aku plak yang tension? ntah la...Maybe sebab esok bersamaan dengan hari Sabtu aku tak dapat nak keluar kot..Tak boleh la pegi shopping kat Sogo...Tak boleh la nak lepak + jalan2 cuci mata kat Jalan TAR..Adehhh...

Yang gatal sangat nak pegi esok tu kenapa? 
erk..

Kan bagus kalau mereka yang nak buat perhimpunan bersih ni...beramai2 meringankan tulang bersihkan bandar kelumpo ni... Ade faedahnye..Dari nak buat perhimpunan beramai2 lagi takde paedah tu..Haish!!

Cube kalau disuruh berkumpul untuk aktiviti macam ni...Harammm...mesti semua taknak kan?


Apa kesudahannya nanti? Tunggguuuuu dan lihat saje laaa....




No comments:

Post a Comment