Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Tuesday, 11 October 2011

lolipop ke gula-gula kapas?

gula-gula kapas kaler merah jambu..
memang kene kaler merah jambu ke?
macam ni?


kat mana nak cari gula2 kapas yang kalerful mcm ni?



hmmm..

ke.. nak guna lolipop?


ice-cream pon ok kot..hehe


share mcm diorang ni..hehe


Sweetnyeeee~

Berangan tak habis2..*dush!dush!*


6 comments:

  1. ko nk buat hntaran kawin ke?? ak nk cincin emas putihla...hahaha

    ReplyDelete
  2. hantaran kawen? hehehe takkan la..
    hahaha mau cair gula2 kapas aku kalau buat hantaran..hehehe

    ReplyDelete
  3. gula2 kapas pun best jgk..tp leceh sbb cpt cair kalau dibiarkan..i love gula kapas!

    ReplyDelete
  4. mana nak cari gula2 kapas yang kalerful ek?

    ReplyDelete
  5. gula kapas byk je jual kat mana2 stesen minyak..tp kaler pink la..xde jupe lg colorful...

    ReplyDelete
  6. kat petronas banyak kan? tapi tak variety...semua kaler sama..kaler pink.. btw, i ada jmpa yang kalerful sikit...tp xbesar mana pon...tu pon kat area tasik putrajaya.

    ReplyDelete