Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Wednesday, 16 November 2011

extra busy

lama rasanya tak menghupdate belog ni..
dah bersawang2 rasanya..
sebulan lebih aku terlalu busy..
tak sempat nak main2 waktu keje
geli kan dengar? bajet pekerja berwibawa..haha!

betul...nak bukak pesbuk pon kadang tak sempat..
kesukaan aku untuk menstalker dah lama aku hentikan disebabkan kekangan kerja ini..
aiseh! rindu nak main2 macam dulu..
enjoy je rasa..

boleh tak nak duduk rumah goyang kaki tapi duit masuk?
ade?









p.s pagi tadi aku sakit hati dengan kucing jiran..curi2 masuk dalam rumah dan cuba untuk makan hamster aku. dosa tak kalau aku tolak kucing tu dari tingkat 8?



2 comments:

  1. Patut dah lame xupdate..lepas nie update hari harila...

    ko rase bersalah ke x klu ko tolak??

    ReplyDelete
  2. wah! update hari2 nak cerite ape? hehehe

    hmmm...maybe aku rasa xbersalah kot..haha!
    aku memang anti ngn kucing tu..haha

    ReplyDelete