Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 8 February 2012

mee racun



sape kata racun tak boleh makan? ini racun confirm kenyang punye..

abaikan tiang tersebut..

terpinga-pinga aku..betul ke mee racun? ke tersalah tulis? ke tersalah baca? haa..aku dengan family memang first time dengar menu mee racun ni. walaupon dah berpuluh2 tahun duduk johor, kiranya ini la pertama kali jumpa menu pelik. sebab nak tau sangat ape rasa mee racun tu, aku terus order..


mee racun
rasa nya lebih kurang macam mee bandung je..sedap..mee racun ni memang popular dekat area batu pahat. 
tapi aku makan mee racun ni kat ayer hitam..sambil-sambil cari barang untuk wedding..terjumpa pulak gerai mee racun ni.. 


kalau tak cuba rasa mee ni hari tu..memang rugi la..nasib baik mulut aku gatal nak order..kalau tak, melepasss..





p.s selalu takut nak order menu pelik-pelik..takut tak sedap..:)




2 comments:

  1. takut nak makan hehe.. belog awak cantikla especially lilin di kiri kanan ne

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap tau..try la..
      template layout je tu..
      copy n paste..kalau awak buat cantik juge..hehe :)

      Delete