Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 15 May 2012

Terima Kasih semua!

Salam,

Baru hari ni ada peluang nak merakamkan terima kasih pada semua yang terlibat dalam majlis perkahwinan aku hari tu. Dari start persiapan kenduri yassin sampai la majlis sanding. Terutamanya pada family aku.. mama, ayah adik beradik, sedara mara, my besties dan jiran-jiran.

Sangat bersyukur walaupun majlis aku serba sederhana tapi berjalan lancar.. Alhamdulillah..

Pada kawan baik aku, fiza.. terima kasih sebab sanggup datang temankan dan tolong aku dari awal persiapan sampai la penghujung majlis. Aku nak ucap lebih daripada terima kasih kat kau..sebab aku rasa ucapan terima kasih aku ni tak cukup.. kau terlalu banyak sangat bantu aku.. Aku ingat jasa kau ni sampai bila-bila.. InsyaAllah bila tiba masa kau nanti, aku harap aku boleh tolong sebanyak mana kau tolong aku hari tu..

tak lupe pada ayush: bunga api tu memang terbaek bro! suke sangat! 

pada julie & najib - pengapit dan photographer paling sporting! 
#tak boleh lupa masa on the way ke pantai.. kat tengah2 jalan tu kitorang syok bergambo & julie jadi tukang tengok kan jalan sama ada clear ke tak..mencicit-cicit lari bila kereta nak lalu.. ni la gamaknya nak sangat amik gambar kat tengah2 jalan kan?.. hehe

kepada semua yang datang masa majlis persandingan aku tu... memang terima kasih sangat2.. aku memang tak sangka ramai kawan-kawan yang datang.. kawan2 kolej dan office dari kl..saudara mara dari kl, pahang, kelantan.. semua la.. Ya Allah.. aku memang terharu!..

member-member KPTM Bangi.. love you all!!

Staff Karyaneka-memang happening!
smile!
banyak lagi gambar nak share..tapi kene tunggu gambar dari photographer..

Pada semua yang menjayakan majlis aku hari tu.. jutaan terima kasih diucapkan.. Lega rasanya bila semuanya dah settle.. Alhamdulillah..







No comments:

Post a Comment