Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Monday, 14 May 2012

Hari Pertama di Ofis

Assalammualaikum..

Selamat Hari Isnin. 
Ramai orang tak suka hari isnin sebab kene kerja.. Melampau-lampau la kalau aku pun tak suke kan?? mana taknya, bukan main cuti lama hari tu.. kalau dikira termasuk sabtu dan ahad, dicampur pula cuti hari pekerja hari tu..mau cecah 23 hari jugak la aku cuti.. cuti sakan! pasni raya kene gigit jari je la..

Hari ni hari pertama datang kerje sebagai seorang isteri. Status dah bertukar. Dah tak boleh keluar saje2 dengan opismate. Kena mintak izin suami dulu ye!

Banyak kerja melambak tunggu untuk disiapkan.. tapi apakan daya.. mood nak buat kerja tak datang lagi.. masih terawang2.. berangan2 dan sebenarnya tersangat-sangat lah MALAS!

lepas ni nak menuntut ilmu masakan kat myresepi.com.. semoga aku expert memasak macam mama.. :)

 

 




No comments:

Post a Comment