Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Friday, 20 December 2013

Slap Chop Review


Assalammualaikum,

Lama betul tak update blog ni. Bizi la gamaknye.. Hari tu nak cerita pasal slap chop tapi nampaknya baru sekarang dapat update.

Slap chop ni biasanya aku guna kalau nak buat nasi goreng dan makanan zaeem. Agak-agak tengah malam tu lapo..capai je slap chop..bawang merah, bawang putih dan cili api siap dicincang. cincang? lebih kurang la... yang penting hancur dan nasi goreng aku sedap.

Paling best masak makanan anak. Bila gigi da tumbuh banyak.. aku rasa masa makan la nak ajar dia mengunyah.. selama ni tak berapa pandai mengunyah sebab aku masak bubur pastu blender je kat dia. sah-sah lepas aku suap..zaeem akan telan bubur tu..

Lagi satu..slap chop ni agak memudahkan keje aku.. Memandangkan zaeem suka mengejar aku kemana saje..agak amik masa kalau nak buat keje memotong kalau guna pisau.. contohnya kentang..aku akan potong dadu.. Sekarang ni bila guna slap chop.. nak didadukan kentang tu sonang aje.. duduk berdua dengan zaeem.. just chop chop chop jer... dannn siap!!

Meh tengok gambar kat bawah kalau tak percaya..


Kalau nak lagi hancur.. kasi slap lama-lama sikit. Tapi jangan ingat dia akan jadi macam kita tumbuk guna lesung..yang ni hasilnya akan kasar sket.

Nak bagi harga best.
Ada 3 pcs lagi dalam stok. Sapa nak boleh pm ke chiozam@gmail.com
Whatsapp 018-3888 344



No comments:

Post a Comment