Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Tuesday, 3 April 2012

3 Minggu lagi..!

 
Uwaaaaa!! dah lama betul tak menulis kat sini.. baru ada masa nak menjengah ni ha..jangan kata habuk..labah-labah pun dah beranak pinak dah kat sini..
 
 
...............................................................................................................
 
 
Last time masa aku dok eksited menghitung tarikh nikah..rasanya ada 3 bulan lagi... 
 
"3 bulan lagi kot..lama lagi.." 
itu la benda yang aku selalu akan cakap.
 
rileks..santai..
preparation buat sikit-sikit dan masih malas-malas lagi... dah tau sebab lambat lagi kan..so, hati pun berlagu riang la...haha 
 
aku sebenarnya bukan tak eksited.. tapi tiap kali pikir pasal wedding...aku jadi susah hati.. aku suke tengok blogger yang kretip2 DIY barang-barang kawin.. ada yang setahun sebelum dah prepare..jahit tu jahit ni.. best.. tapi maap la..aku dah cube mengkretipkan diri..tapi memang tak kretip! so..ape yang aku buat..semuanye ready made dari kedai..hehe
 
senang dan tuntas!
 
tik tok tik tok..! tengok jam..tengok kalendar..
 
 
 
3 Minggu lagi???
 
sekarang semua rasa aku rasa..macam seram sejuk..sakit perut..ape lagi? 
bila jumpa orang..ramai yang tanya 
 
" dah berape percent siap?"
 
.....
 
xde jawapan..
aku pun tak tahu berape percent dah siap..
adalah lebih baik jangan tanye.. :)
 
 
doakan semuanya berjalan seperti yang dirancang..
 
 
 
 
 
 
 



 
 

 


No comments:

Post a Comment