Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Monday, 9 April 2012

Borang Permohonan Nikah dah settle!

ada lagi 2 minggu 4 hari lagi.. debaran makin terasa..makin hari makin tensen.. tapi tak tahu la apa yang ditensenkan tu.. takut hantaran tak sempat siap.. takut door gift tak cukup..takut make up tak cantik... 

tak suka macam ni! tak sukeeee..

...........................................................................................................

ada beberapa part yang aku boleh lega.

Borang permohonan nikah. 
dah settle. itu pun di atas pertolongan ayah. mana taknya, masa hari nak hantar borang tu macam-macam benda yang tertinggal. careless!! 

nasib ada ayah tolong settle kan.. kalau tunggu aku, tak settle-settle lah jawabnya.. tenkiu ayah! pasni ayah tolong book kan tok kadi pulak ye! hehe

dah lama tak menulis jawi..
Cuti kawen.
hari ni baru buat sebenarnya dan dah approve pun.. ♥ straight 2 minggu. ni antara part yang paling aku suka. lepas cuti..cuti..haha. tak boleh nak gelak sangat sebab tahun ni cuti aku da tinggal ciput. silap-silap haribulan, raya aku cuti kejap jek. 
aiseh!




* Ya Allah, Kau permudahkan la segala urusanku.. 


Regards,
Pikot



 


No comments:

Post a Comment