Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Wednesday, 10 July 2013

1 Ramadhan 1434H


Assalam,



Pejam celik pejam celik dah masuk da bulan Ramadhan. hari ni hari pertama aku berpuasa sebagai seorang ibu. Tahun lepas merasa la jugak berpuasa time preggy. Agak parah jugak la sebab masa preggy asik nak mentekedarah je kejenye.. Extreme punya lapar. bayangkan lah..

Sekarang ni experience nye da lain. Anak da pun keluar dan semakin membesar. Dah banyak akal da pun. Tapi sejak 2 hari lepas tak tahu la kenapa asik merengek je kejenye. Bukan aku nak mengeluh, sebenarnya aku kesian dengan Zaeem tu.. tak tahu ape puncanya. Tengah tido pun menangis. Dah puas cube carik punce kenape die macam tu.. tapi sampai hari ni tak tahu kenape.

Tapi da kurang sikit merengeknye pagi tadi. Mungkin die tau yang ayah dengan ibu die nak puase esok. Tapi yang tak syoknye Zaeem kejut awal sangat pagi tadi. Pukul 3 pagi. Set jam pukul 4.30pagi.. kelat jugak la nak bukak mata sebab da terbangun sejam setengah awal...

Lepas sahur..terlajak tidur..

nasib budak debot ni kejut ibu.. kalau tak, tak pasal2 je aku amik cuti hari ni. 
ehh, kejut bersebab ye..sebab buntut die ada isi.hahaha

padan la dalam mimpi macam terbau something.. :P



lagi 3 hari zaeem genap 5 bulan.. 


Ok, Selamat Menunaikan Ibadah Puasa. :) 
Semoga setiap amalan kita diterima Allah SWT.
Amin.



No comments:

Post a Comment