Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 5 July 2013

s-card member sale

Assalam,

Memandangkan hari hari jumaat dan s-card member sale jatuh plak pada hari yang same..bukan main ramai para-para manusia kat sogo ni.. luar biasa weh.. bukan aku xpenah pegi time sale kat sogo ni.. tapi mungkin sebab S-Card Day.. tak tahu nak kate ape la..

Dipendekkan cerita, setakat hari ni.. aku masih boleh kawal lagi nafsu shopping time sampai tu. niat memang nak cari breastpump untuk kakak n puting botol susu untuk zaeem je. da sampai sana.. buat-buat la taknak amik selain 2 barang tu.. tapi tup-tup tersambar jugak la baju untuk zaeem.. tu pun kawal lagi.. amik sikit je.. kalau tak, mau 2-3 bakul aku hangkut.

pastu careless sangat. padahal aku da cek betul2 barang yang aku nak beli tu. setengah jam queue..siap belek-belek puting tu... akhirnya bile da sampai opis.. hah.. amik ko.. salah puting la plak.. macam mana ntah boleh tak perasan perkataan "anti-colic" tu...

stress.

nak pegi tukar? rasa malas da nak meredah lautan manusia tu..

balik ni kene try n error..boleh muat kat botol tommee tippee yang biasa tu tak..

puting tommee tippee yang tersalah beli.
                                              

Rasa rugi sangat time aku cari breastpump (masa preggy dolu2) tak dapat plak harga macam ni. Daripada RM199 jadi RM99... Kecewa jugak la.. Tapi ni memang rezeki anak buah aku la dapat yang murah...

Seronok. Tapi still tak puas.

Nak shopping baju baby...Baaanyak2

Kalau ikut hati nak beli banyak2. Konsep aku..biar murah tapi cantik. Almaklumla.. Aku ni bukan mewah sangat. Nak beli yg mahal pun..sanggup kumpul duit dulu..huhu


PS ibu bukan mengeluh ye zaeem.. Anything for you sayang..lap lap youuu ribu2 lemon..muah2x




No comments:

Post a Comment