Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 18 February 2014

Zaeem Setahun

Assalammualaikum,

13.02.2014
Alhamdulillah anak ibu da setahun. Lama betul tunggu saat macam ni. Macam tak percaya. Anak aku da besar!!! boleh dah jadi abang. hehe 

Sebenarnya kalau ikut plan.. aku nak buat besday party untuk zaeem. Tapi bukan besday party yang besar-besar.. kecil-kecilan je.. family-family gitewww.. Tapi apakan daya.. sudah ketentuan.. Tanggal 12hb Feb 2014 pada pukul 12 tengah hari, Atuk aku atau lebih mesra dipanggil 'embah' telah kembali ke Rahmatullah. Dah tak terpikir dah pasal besday ke ape ke.. Seminggu straight aku cuti.

hmm..

ok sambung balik cerita.

Memandangkan plan aku dah tak jadi.. dan masa tu pulak kat kampung, udah ler ayahnye tak ada.. outstation ke Perlis.. aku memang ingat nak sambut hujung minggu je nanti dengan ayah zaeem. Tup-tup ada insan yang baik hati buat surprise.. belikan kek untuk zaeem. suka suka sukaaaa! terima kasih adikku hazmi.

Yang seronoknya semua ada.. ayah,mama, semua adik beradik, pak usu sekeluarga & kak ezzan sefamilia..lengkap keluarga besar belah ayah..

fuhhh.. bile time tiup lilin.. boleh pulak si zaeem pegi capai lilin tu. Nasib ler aku dah tiup..

kecoh betoi anak sorang niee..

pssst..Kalau tahu ada kek aku anak beranak pakai la santek santek sikit.. ini tak.. dua-dua comot..hehe 











                                           

Selamat ulangtahun yang pertama anakku Dhiya Izzaeem. ibu ♥♥♥ you sooo much.. muah muah


No comments:

Post a Comment