Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Thursday, 27 February 2014

Throwback

Assalammualaikum,

Tangan gatai dok godek gambar lama. Gambar yang 1st ni masa zaeem umur sebulan. Gambar yang 2nd tu masa umur setahun... dah abang-abang dah budak dua orang ni.
Oh budak yang putih melepak tu mak aku mengasuh anak cikgu.. mengasuh dari bayi lagi. namanya bulan. hehe comel je kan nama bulan tu.. 

tak caye?

memang nama dia bulan. Nama sebenar Qamar Hidayat (tak sure betul ke idok). Yang penting memang nama depan tu betul..hehe
Qamar=Bulan.



gambar latest budak dua orang ni..


*

*

*

*




same besar da sekarang. zaeem setahun, bulan 2 tahun. Isshh.. kaki tu zaeem.. kangkang bebeno..


No comments:

Post a Comment