Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 July 2012

10 weeks

Assalammualaikum wbt.


minggu ni da masuk 10weeks dan hari ke 4 berpuasa. serius badan lemah sejak hari 1st. bukannya tak sahur.. asal masuk je petang perut da start meragam. dulu boleh rileks jek.. berbuka pulak tak puas macam dulu.. kalau dulu makan tak hengat... makan sampai tak boleh bangun..rakusss!

dear suruh tak payah puasa. kesian kat baby.. tapi aku rasa aku boleh je puasa..cume lepak sikit la.. kalau tak pose..takut tak larat nak ganti pulak nanti..

ada tips yang aku jumpa untuk survive bulan puasa ni .boleh refer sini :surviving pregnancy with KURMA. makan kurma time sahur.lagi banyak lagi bagus.. aku ni jenis orang yang selalu lupe nak makan kurma tak kisah la time buke ke sahur ke..tapi yang pastinya start buke petang ni n sahur..aku nak try makan kurma.. hopefully perut da tak meragam..










No comments:

Post a Comment