Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 20 July 2012

Scan

semalam aku saje ponteng keje.. mulanya tak tahu nak bagi alasan ape..last2 tergerak hati nak pegi scan baby. nak buat buku merah nak kene ada gambar scan.... ape2 pun standby je la..

kawan aku cakap scan kat klinik Dr. Azizah kat area taman dagang murah.. gigih ke sana.. sampai2 nurse tu bagitau yang mesin scan die rosak. nasib kat area situ ada satu lagi klinik.. Poliklinik Gomez.. aku memang tak penah dengar.. kalau bukan kerana nak pegi scan.. memang sumpah tak tahu klinik ni wujud...

Layanan Dr. kat situ memang tiptop. tak macam masa aku pergi kat klinik cheras masa nak scan dulu.. memang hampeh! kat poliklinik ni aku dapat check up dengan Dr. Roseline. serius puas hati. layanan A++. yelah..first time mengandung, aku memang harapkan layanan yang best2.. dah kate first kan?
consultation, ubat termasuk scan aku kene charge RM60. mahal ke murah? aku rasa ok je sebab last time aku buat scan (klinik kat cheras)..gambar dah la tak dapat, pastu kene charge RM105 pulak tu.. insyaallah 3D scan aku nak datang lagi Poliklinik Gomez ni.

***

Scan.
ape yang aku bajet kalau baru 9 minggu.. baby tak nampak sangat. maybe die tak pandai gerak lagi. tapi masa scan tu aku dengan dear terperanjat giler sebab baby ni dah pandai gerak..doktor cakap baby ni aktif.. gile jakun aku!!! haha
gambar yang belah bawah ni tak berape clear sebab dia bergerak la. tapi gambar belah atas ni clear sebab doktor cakap baby tengah rehat. nak tido kot..  alahai.. dapat tau anak sihat dah cukup bersyukur da.. 







sayang,
nanti ibu dengan ayah nak mengintai awak lagi bile dah besar sikit ye.. jangan malu-malu pulakkk..rindu rasanya nak dengar degup jantung tu lagi.. semalam dengar sikit je..hehe


p.s ni alamat Poliklinik Gomez 
Blok A07/G, Garden City Business Centre,
Jalan Dagang Utama, Taman Dagang, Ampang







5 comments:

  1. ak plak yg xsabar nk tgk baby nie bile kuar nnti..agak2 muke ko ke muke zam nie..hhehee..hopefully baby sihat oke..ko pun jaga diri baek2! bestny jadi mummy to be nie..

    ReplyDelete
  2. hari2 tgk gambar scan ni.. macam xpecaya ada budak dalam perut..hehe okeh2 doakan baby sihat.. :) first time memang terujaa!

    ReplyDelete
  3. oh...bagusnye so blh lah i pun g situ next week nk scan baby...baru duk search kt mne ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau baby dah besar..buat kat Klinik Fauziah, Ampang. Boleh buat 3D ..

      Delete
  4. Hi..tgh cari2 klinik yang buat ultrasound area ampang..jumpa article u...thanks a lot...klinik gomez mmg superb...i dah pegi other clinics..tp x puas hati sgt..kat sini semua best..anyway thanks a lot..

    ReplyDelete