Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 12 November 2012

Baby Checklist-80% done


bila checklist da ada, takda la terpinga-pinga ape nak dibeli untuk si kecik ni.
hasil tangkapan di sogo, jusco maluri & manjaku.
80% done.
untuk first, beli apa yang penting je dulu..
kalau tak cukup, baru beli lagi..



*stokin comel belang-belang hadiah dari bonda cinta.

masa membeli, bapaknya lagi eksaited dari emaknya.
mula-mula macam tak kisah.
rupanya tak.
silap rupanya aku..huhu

 ingatkan nak beli semua barang masa expo kat mid valley,
tapi takut aku yang tak larat nak berjalan nanti.
so standby je la ape yang penting.

untuk baby dah nak complete barang-barangnya.
untuk aku?


ini je yang aku sempat rembat dulu.
hehe
siap ada belt. nak pakai aku pon tak tahu macam mana.
beli je. kang tak boleh nak pakai letak je tepi. beli lain.
habis cerita.

;)


No comments:

Post a Comment