Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 21 January 2013

Set Bersalin NR online


Assalam,

Akhirnya aku da boleh buat keputusan set bersalin yang mana satu nak pakai time pantang nanti. pikir punya pikir aku amik set bersalin Nona Roguy je sebab masa aku buat survey.. ramai yang amik set ni masa berpantang. tengok testimoni pon banyak yang kate ok.

malas nak pikir panjang..amik je.. lagi pon harga dekat online dengan harga set ni dekat kedai jamu di luar jauh bezanya. Kat online boleh dapat rate RM290 ke RM300. Kalau kat kedai jamu biasaya RM365. tu pon lepas mintak diskaun, diorang boleh bagi RM350 je. tak berbaloi la...

Aku beli kat SET Bersalin MALL siap ada free gift lagi. Boleh pilih mana satu yang kite nak.

Beli set NR dengan harga RM300 dengan pilihan free gift:

Pilihan 1: Percuma bengkung, tungku baby, barut baby & pilis
Pilihan 2: Percuma rempah mandi, kapsul haruan, minyak telon, tungku baby, barut baby & pilis
Pilihan 3: Percuma kapsul haruan, losyen pati halia, minyak telon, tungku baby, barut baby & pilis

Aku pilih free gift pilihan 1 sebab ada bengkung. so tak payah susah2 nak beli bengkung..hehe


Hampir complete persiapan untuk bersalin. Semoga aku dipermudahkan masa bersalin nanti. Tak sabar da ni..hehe




p.s kebetulan mama da pon jahitkan barut dan bedung baby corak polkadot. dapat free gift pon bercorak polkadot. kebetulan kan?

suke ♥ sangattt..




No comments:

Post a Comment