Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Monday, 23 September 2013

Banana Mash

Salam,

Hari ni kita belajar cara nak buat banana mash. Puri pisang je sebenarnya. pejam mata pon da boleh buat.

pisang. gambar ihsan dari pakcik google



Sebenarnya kalau rajin tak payah diblend pisang ni.. lenyek pon boleh.. tapi susah jugak nak lenyek sebab pisangnya lari-lari bila ditekan guna sudu. cara yang paling senang..blend je.

Kejap je.

Da siap..



Aku rasa aku guna dua ulas pisang.. dapat simpan kat bekas kecik ni dalam 2 setengah bekas. Sekali zaeem makan dah habis 1 setengah.

Oh, bekas-bekas comel ni aku guna untuk simpan puri buah dan sayur je.. kalau bubur aku simpan dan bekas tupperware kecik. sebab senang nak hantar kat pengasuh. lagi satu.. banyak sikit boleh hantar kat sana.





No comments:

Post a Comment