Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Second Birthday

Wednesday, 18 September 2013

New family member

Salam,

16 September 2013

Alhamdulillah aku sudah bergelar 'mak ngah'..super eksaited sebab first time dapat anak sedara. Tak penah aku digelar mak ngah ke mak long ke sebelum ni.. selalunya yang ada pun panggil aku 'cik pika' atau aku akan bahasakan diri aku 'acik' je. Oh, lebih teruk aku bahasakan diri aku kakak je walaupun sepatutnye da wajib panggil makcik.. haha tak sedar diri weh!



pssst..nama baby tak announce lagi..tapi mak ngah nak sebuut jugak kat sini.. nama dia Nur Safiyyah Humaira binti Md Sodiqin.

:)

Nama secantik tuannya. Semoga menjadi anak yang solehah ye sayang.



No comments:

Post a Comment